zabraneni vysrazeni vlhkosti na stene - vypocet rosneho bodu

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Listopad 29 19:35:12 CET 2021

tohle je tech 100 + 1 moznych vlivu na pruser :-)
my, po nastehovani do starem baraku s uhlokamnama v kazde mistnosti.
prechod na primotopy, kazda mistnost termostat, tak proc v noci topit na
2x stupnu, kdyz staci 17 a rano to pustit. plesnivy rohy a fleky do 14
dni :-). tak jsme pokorne zacali topit furt. ale to byla 1kWh za 0,9kc,
coz se dalo. nejake zateplovani a podrezavani baraku, kdyz mate holej
zadej, nebylo mozne :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65