Re: vybírám notebook

Pondělí Listopad 29 18:18:56 CET 2021

Taky jsem si nedávno nechal sestavit stolní PC. Nastěhoval jsem na něj
většinu sw co používám, jenže pak jsem musel dělat jiné věci a používám
stále ještě starý. Ještě mi tam chybí doinstalovat virtuální Windows XP
a nějak zprovoznit DOS. Zatím mám pod stolem dva počítače, jeden s win 7
a druhý win98 + DOS. Chtěl bych teď mít všechno v jednom.

Pod tím dosem mám stařičký Keil pro 51 a zrovna jsem se v tom před čtvrt
rokem potřeboval hrabat. Opravoval jsem počítadlo semínek, které jsme
dělali před 20 lety. Mimo nějakých modernizací jsem v tom po 3 týdnech
bádání objevil chybu, s kterou to 20 let jelo. Chyba se projevovala tak,
jako kdyby byla špinavá dráha, kde semínka propadávají. Buď se náhodně
projevila hned při zapnutí, nebo to pak jelo celý den bez problémů. Oni
jsou na špinavou dráhu zvyklí, takže to vypnonu, vyčistí a zapnou. A
chyba byla někdy pryč a když ne, vyčistili to znova. Statisticky jednou
z pěti pokusů tam ta chyba byla a nikoho nenapadlo, že to je chyba...

Anděl