Re: vybírám notebook

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Listopad 29 13:39:27 CET 2021

No to je ted muj aktualni pripad...jako puvodni zastance stolnich PC
jsem si koupil pred casem pracovni stanici HP Zbook (repas)...byl jsem v
podstate docela spokojeny, ale nesmi clovek potrebovat vykon. Kluk si
ted kupoval herni notebook asi za 30k...a ja jsem pro zmenu horel na
praci s videem...na tom Zbooku to byl fakt desnej porod.

Poridil jsem si nakonec zase stolni PC cca 25kKc, ale komplet vsechno
nove...ve srovnani s tim novym klukovo NB za 30k je to strasne
delo...navic je to skutecne hezky udelane...pokrok v propracovanosti
skrini, zdroju, chlazeni a kabelazi je nadhera. Po dlouhe dobe jsem si
dal PC na stul, abych do nej videl. A strihani videa je opet naprosto
online zalezitost.

RV