Re: vybírám notebook

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Listopad 28 23:07:56 CET 2021

Levnější displeje u NTB jsou opravdu děs. U nich nepoznáte zda jde o světle
šedou nebo bílou a kolikrát treba dvě okna splývají v jedno větší
(nepoznáte okraje nebo je to na první pohled poznat dost spatne) a špatně
se na tom dělá. A když pohnete hlavou tak bílá se mění na jinou barvu...
Velikým obloukem bych se jim vyhnul pokud se treba nejedná o servisní
notebook, který se použije jednou za čas a většinou tam poběží napr.
příkazový radek tak to zas tak nevadí.