Re: Začátky s laserovým ploterem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 27 22:21:27 CET 2021

Dráty - obecný problém, stejně jako i 3D tiskáren.
Třeba namotat spirálu a vymyslet nějaký závěs, třeba pružinový.

SW - stáhnout bezva free program LaserGRBL a ten krmit vektory se
formátu SVG.
DXF bohužel neumí, takže je třeba externě převést.

Pokud nechcete používat LaserGRBL (a v elektronice laseru GRBL), tak ten
LaserGRBL použít jen pro vygenerování G-kódu z toho SVG, a ten spustit
ve stávajícím SW.

PL