OT: Elektromotor do vody

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Listopad 27 18:19:31 CET 2021

Vrty se čistí tak, že se tam dolů tlačí pod tlakem voda ( hasičská čerpadla
a pod. ) a ven vyletí všechno včetně jílu. Je z toho docela pěknej
nepořádek okolo...
Nebo sát vodu  povrchovým čerpadlem, to jde pomocí  čerpadla s pomocným
výtlakem tedy kdy do studny/vrtu vekou 2 trubky jedna 1" a druhá 5/4", a na
konci jsou spojeny ejektorem.
V tomto zapojení se tedy část výkonu povrchového čerpadla vrací do studny a
svým tlakem pomáhá čerpadlu vodu sát.
Max. sací výška je v tomto zapojení až 30m.