ZENIT v elektronike 2021/2022

balu balu na k-net.fr
Sobota Listopad 27 12:11:14 CET 2021

dakujeme za pochvalu, traja z piatich autorov su aj tu na konferencii.
Radenie autorov podla nejakej pomyselnej hierarchie, alebo
percentualneho prispevku ku publikacii nie je zauzivane v nasej
organizacii. Uvadzaju sa v abecednom poradi. Vyhodu ma tipek co sa vola
Aaron, nevyhodu Zsuzs. Toto radenie autorov ale nie je vseobecne
akceptovane v slovenskej akdemickej obci, nakoniec si si to hned aj
vsimol. Aj preto som si na to musel nechat vystavit potvrdenie od
riaditela pre Urychlovace a technologie CERN, a prilozit k mojej
habilitacnej prihlaske, inak by teta nedala peciatku.

Jano, ten clanok je super napad, tezy su perfektne navrhnute, uz to len
rozpisat a doplnit nic nehovoriacimi grafmi. Len musime najst vhodny
karentovany casopis, v ktorom ho budeme publikovat. Navrhujem nieco
slovenske. Ak sa raz budem uchadzat o profesora, nemozem mat len clanky
triedy A (videl si, ze mi to vytkli), ale aj triedy B a C.

Inak vidim, ze krcmu uz potrebujes "jako prase drbání". Ja tiez, uz
aby... Idem o chvilu osadzovat moj tohorcny, bateriami napajany
prispevok :-)

b.