Pokec o laserech

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Listopad 26 23:37:57 CET 2021

Nějak mi k laseru o příkonu 30W nesedí ten lineární driver.
Podle mě by tam měl být klasický DC-DC spínaný proudový zdroj.

Výkon při řezání není jen o rychlosti. Funguje tam i "threshold level",
kdy daný materiál nejde nějakým výkonem říznout prakticky jakkoli pomalu.
Pak už se jen zhoršuje řez (zvyšuje opal), ale řezání už prakticky
nepostupuje.

PL