Pokec o laserech

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Pátek Listopad 26 20:42:05 CET 2021

Byl to nějaký výplňový materiál, ale už nevím, kde jsem to vlastně
sebral. Taky jsem z toho chtěl dělat výplně do krabiček. Fakt je, že ani
předtím a ani potom se mi nic podobného nestalo.

Každopádně laser se toho "ani nedotknul", tak jsem to vyhodil a přešel
na černý molitan, ten se řeže dobře. Ve finále jsem od práce s plasty už
úplně upustil, nebaví mě to čuchat a to, co potřebuju, si mnohem
rychleji nařežu nožem.

JMN