Re: OT:MLS laser

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Úterý Listopad 23 16:15:30 CET 2021

zdravim,
včera jsem to také googlil, nějaké informace se dají najít...
kontinuálně vlnová délka 808nm což jsou velmi dostupné LED lasery pro buzení třeba zelených DPSS laserů, a 905nm tentokrát v pulzním režimu, také koupitelné...
https://www.coldlasers.org/therapy/wavelength/

zde:  https://celasers.com/  je popis přístroje
dá se stáhnout oproti vyplnění emailu (asi i fake) MLS Scientific Report.pdf
https://uloz.to/tamhle/zgtVlRMXVpzR#!ZGZ4AwR2AwRlAQMuBQpmMJLmL2AxLyW6pSL5G1SkBRIzp2AzAD==

v.

> Od: "Petr Zapadlo" <zapik na email.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 23.11.2021 13:51
> Předmět: Re: OT:MLS laser

Včera jsem o tom diskutoval s kamarádkou doktorkou. Ukazovala mi nějaký
 datasheet k tomu přístroji.

 Svítí na 2 vlnových délkách - tu kratší si už nepamatuji přesně - bylo
 to něco těsně pod 900nm a ta druhá byla 905nm. Výkon byl tuším uveden
 70W. Žádné další detaily tam nepsali.

 Nedospěli jsme v diskuzi k principu účinku, především z toho důvodu, že
 ani jeden  z nás nevěděl v jaké vrstvě kůže se uvedené vlnové délky
 vstřebávají.  primárně tu věc používají k léčbě jizev a kloubů.

 Petr