OT:MLS laser

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Listopad 23 13:48:33 CET 2021

Včera jsem o tom diskutoval s kamarádkou doktorkou. Ukazovala mi nějaký
datasheet k tomu přístroji.

Svítí na 2 vlnových délkách - tu kratší si už nepamatuji přesně - bylo
to něco těsně pod 900nm a ta druhá byla 905nm. Výkon byl tuším uveden
70W. Žádné další detaily tam nepsali.

Nedospěli jsme v diskuzi k principu účinku, především z toho důvodu, že
ani jeden  z nás nevěděl v jaké vrstvě kůže se uvedené vlnové délky
vstřebávají.  primárně tu věc používají k léčbě jizev a kloubů.

Petr