RE: Re: OT: GME si snad dělá srandu

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Listopad 22 13:33:17 CET 2021

My máme ve firmě čtvercové. Barva je spíše studená. Jsou zavěšené, asi kvůli vysokým stropům, pomocí lanek v rozích.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of ok2mtm
Sent: Saturday, November 20, 2021 9:00 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Re: OT: GME si snad dělá srandu

Panely svítí, barva světla dobrá, a protože to byla po mnoha letech náhrada novomanželského lustru, tak to je doopravdy plus oproti volně visící kompaktní žárovce nebo LED žárovce. Jestli to plní deklarované parametry netuším. Jediné co jsem přehlédl při objednání bylo, že to nemá držáky pro přidělání na strop. Takže pár ohnutých kousků hliníkového plechu a ke tropu přišroubovaný dřevěný hranolek jako distance.
Na něco podobného jsem koukal už před lety, ale cena byla asi čtyřnásobná, což už bylo trošku moc.
Tomáš OK2MTM