Vykon laseru

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Listopad 22 13:09:19 CET 2021

- oni to dost často rovnou píšou, že se nesmí honit na max výkon jenaj
je životnost v řádu hodin.
- jen u jednoduché optiky, FAC optika udělá pod 0,1mm
- pwm funguje ale pořád tam jde max proud, nedělají "přepočet" na proud,
ale praží to tam podle PWM
- oni to někdy srovnávají se skleněným laserem, takže napíšou 40W ale je
to 5,5W FAC a bere ani ne 20W
- někdy udávají sptřebu včetně krokáčů pokud je to s rámem
- číňan je kurva a nedá se spolehnout na nic, jedině je honit u nich ve
výrobě s bejsbolkou v ruce