Vykon laseru

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Listopad 22 07:33:28 CET 2021

Diky za vsechny dosavadni odpovedi, presne neco takoveho jsem si
predstavoval (hlavne prvni odpoved byla hodne ucelena - dekuji).
Ted bych rad v tomto tematu pokracoval:
- je opravnena domnenka, ze cim vyzsi deklarovany vykon, tim vetsi sance,
ze jede na/za hranou moznosti a zivotnost bude vetsinou omezena?
- plati stale to, ze cim vyzsi vykon, tim tlustsi svazek?
- jde u vsech techto modulku snizit vykon pomoci PWM? Nebo jsou tam taky
nejake pasticky?
- jaka je cca ucinnost tech laseru? Jde mi o zorientovani se v nabidkach.
Kdyz vidim 20W laser a pisou napajeni 12V/1A, tak mi to ponekud smrdi
podvodnikem :) Pro lasery vykonu 3-5W (tam nejspis budu cilit, pokud mi
t tady nekdo nerozmluvi) mohu pocitat s jakou ucinnosti? (neboli jake
paramety ukazuji, ze prodejce je mozna solidni?)
- nejake doporucene obchody na ali? (idealne s dopravou z evropy)
Dik
Marek