Meranie MOSFETu TK20J60U

Pondělí Listopad 22 11:42:11 CET 2021

Upřímně řečeno, chtěli byste provozovat obchod, kam si typický zákazník
přijde koupit 3 odpory?

Buďte rádi, že modrý slon tu stále je a můžete si tam v pátek odpoledne
skočit pro nějakou blbost, na kterou byste jinak čekali do další středy,
než vám přijde z nějakého eshopu. Teda, pokud jste z Prahy a můžete si tam
zaletět lítačkou.

Mimochodem, žehličku jsem na webu GME nenašel ani jednu, vysavače tři, ale
takové to průmyslové provedení na 4 kolečkách.

P.K.