Meranie MOSFETu TK20J60U

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Listopad 22 11:32:28 CET 2021

Zdravím
Do GM jsem ještě nedávno rád zašel, když jsem potřeboval nějakou drobnost teď hned. Ale sortiment je čím dál tím podezřelejší. Asi končí poslední použitelný fyzický obchod. Naštěstí zboží z TME přichází bleskově a sortiment běžného železa je dostačující. Elyty do pulzních zdrojů je můj nejčastěji kupovaný artikl. Mezisklad v regálu okamžitou potřebu jistí. A pak mají být součástky, když takový regál musí mít každý, kdo opravuje na počkání nebo při nejhorším do druhého dne.

Zeman