RE: Brýle pro laser

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Listopad 22 07:30:58 CET 2021

Ja mam laser zeleny, 5mW.
Vcera som si zasvietil na topanku ktora ma cerveny pruh a nestacil som sa cudovat.
Farba odrazeneho luca sa zmenila do zltocervena. Vzhladom na to, ze laser je monochromaticky si to neviem vysvetlit.

j.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Sunday, November 21, 2021 11:39 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Brýle pro laser

Svítil jsem na komín - na ten bílý pruh, výkon laseru amplitudově modulován  ... a kolega na něj koukal dalekohledem ( na tu stopu )  s detekcí.
  Bohužel ten laser dělá v prostoru čáru a obyvatelé asi měli nahnáno, tak si stěžovali.
No a MP to měli jednoduchý, ta čára je vidět odkud vychází..
Vysvětlil jsem jim o co jde, a že nikomu nesvítím do očí. Zapsali si údaje z OP a odešli. Ale pokusy už nebudu dělat, nechci tohle absolvovat znovu.
A s IR se to zas dělá špatně...
Navíc nevím, jestli je to opravdu OK, svítit 1W laserem ...ven z okna .. i když na komín...