Re: Brýle pro laser

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Listopad 21 23:38:59 CET 2021

Svítil jsem na komín - na ten bílý pruh, výkon laseru amplitudově
modulován  ... a kolega na něj koukal dalekohledem ( na tu stopu )  s
detekcí.
  Bohužel ten laser dělá v prostoru čáru a obyvatelé asi měli nahnáno, tak
si stěžovali.
No a MP to měli jednoduchý, ta čára je vidět odkud vychází..
Vysvětlil jsem jim o co jde, a že nikomu nesvítím do očí. Zapsali si údaje
z OP a odešli. Ale pokusy už nebudu dělat, nechci tohle absolvovat znovu.
A s IR se to zas dělá špatně...
Navíc nevím, jestli je to opravdu OK, svítit 1W laserem ...ven z okna .. i
když na komín...