Vykon laseru

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Listopad 21 20:33:27 CET 2021

Já se s tím natrápil také dost, už jsem to i odepsal, jenomže kamarád dělal
perfektní desky a zjistil jsme , že největší  důležitost je tiskárna a
materiál toneru.
Tak jsem experimentoval s různými tiskárnami, až jsem narazil na tu TALLY,
se kterou se dařilo a pak už stačilo jen vychytat mouchy...

Ten můj kolega tiskne na 4L a po přenesení na desku nefetuje, ale ohřeje
desku, takže se toner znovu roztaví a sleje.
To mne s mým tonerem vůbec nefunguje, začne dělat bubliny.... ale zase
funguje výtečně ten benzin...
Jo, je to alchymie...ale na ty projekty typu "potřebuju to včera" je to
super a vlastně velmi levné...