Vykon laseru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Listopad 21 20:10:21 CET 2021

Já jsem v oblasti toner-transfer smolař.
Na běžném lesklém papíru to nebylo nic moc.
Tak jsem používal lepicí papíry, kdy se tiskne na vrstvu lepidla.
To fungovalo docela dobře, ale (asi) jsem přitom časem oddělal tiskárnu.
Od té doby s původním tonerem tiskla nepoužitelně. A s novým tonerem
je tisk pořád šedivý.
Docela velká laserovka HP.
Možná v tom byl toner-transfer a lepicí papíry nevinně, ale už se toho
bojím.

Tak jsem si řekl, že nebudu experimentovat a půjdu do osvědčené klasiky.
Z Číny jsem objednal žluté přenosové folie.
No a přišly totálně pomačkané.

Prostě toner-transfer a já nejsme kompatibilní.

PL