Re: Brýle pro laser

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Listopad 20 19:52:44 CET 2021

Cinan zvykne s vykonom klamat. Casto citavam komentare, kde sa ludia stazuju ze vykon po par tyzdnoch klesol. Preto som sa aj bal objednat od cinana, ale nejak som si tipol podla komentarov. Casom uvidim, nepouzivam az tak dlho...

Dňa 20. novembra 2021 17:18:37 SEČ používateľ Petr Labaj <labaj na volny.cz> napísal: