RE: Brýle pro laser

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Listopad 20 19:49:21 CET 2021

Jo a ještě k těm nákupům:
Nějak jsem to nikdy moc neřešil, občas zaplatil trochu víc a teď je to častěji. Jenže to zas častěji funguje samo, takže je to celkem jedno, jen si prostě musím zvyknout, že po kliknutí na zaplacení vyleze o 21 % víc.

Teda kromě AllPCB, tam to od tý doby bylo vždycky finálně o 1000 dražší. Budu muset zkusit jak to tam je s tím DPI, nebo jak se jmenuje to o čem tu nedávno někdo psal.

Občas se mi teda povedou faily, nejlépe ve spolupráci s přeposílací službou.

Posledně jsem dostal blbej nápad, že když tady nemůžu koupit bílý lesklý Air Force 1 mid, že si je koupím na Ebay a pak ještě k tomu, že využiju přeposílací službu…
Cena 53 USD, 13 místní doprava. Po zakoupení přibyly ještě 3 USD nějaká daň.
Pak asi 10 USD přeposlání, 60 doprava do ČR a tady jsem ještě musel připlatit co mi celníci napočítali za ten celej součet, plus ňáký stovky že to za mě vyřídilo DHL, nebo čím to přišlo.
Takže celkový skóre: Bazarový boty za 3000 a něco … no vlastně to není tak hrozný, jsou skoro nový a nový by i s dopravou stály podobně.

PH

Od: Petr Labaj
Já jsem strašně zbabělý člověk. Tak jsem se ještě od změny pravidel
neodvážil
koupit nic z Číny, jedu jen ze starých zásob.
A tak nemám odvahu si koupit další laserovou hlavu.

Navíc nevím, jestli si koupit stejnou. Pak bych měl srovnávací vzorek, navíc
ona opravdu působí dobrým dojmem.
Jenže když už jednou zklamala... ?

PL