Re: Měření výšky hladiny vody

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 16 19:10:42 CET 2021

Chci to taky zkusit. Ale s těmi trubkami s hliníkem je problém, že to
prodejci chtějí prodávat pokud možno po celých špulkách.
Tak si říkám, že to zkusím s koaxem. Mám tu nějaké zbytky celkem
kvalitního koaxu, jehož izolace by mohla dlouhodobě vydržet.
Povrch toho opletení sice bude menší, ale zase s tím bude dobře dělat a
je to levné (zbytky zadarmo).

PL