Re: Měření výšky hladiny vody

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Listopad 16 19:52:16 CET 2021

Voda se vždycky dostane kamkoliv :-)

Proto ta U trubice - i když dovnitř nateče voda, tak nemá elektrický
kontakt s vnější vodou notabene s kovovou vrstvou. Takže tam ničemu
nevadí a nemá proti čemu mít kapacitu. Pokud by se to povedlo zalepit
tak aby to byla solo trubka a voda byla vevnitr i vně, tak to samozřejmě
funguje ještě lépe (plocha je větší a tudíž i větší změna kapacity.

Jako U trubice to má šanci na delší živtnost a větší přesnost.

Petr