Re: Drátky různých délek

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Listopad 15 14:11:13 CET 2021

[preposielam]

Dobry den,

ja som si prave myslel, ze pri kontaktnom poli ide prave o tie
parazitne javy, ktore vnasa kombinacia kontaktne pole + dlhy dratik.
Ked si zoberies lubovolny realny dvoj-pol, tak ten ma vzdy nejake
parazitne RLC komponenty. A myslim si, ze pri kontaktnom poli ide o
to, najst najdlhsi dratik, pri ktorom este el. obvod pracuje spravne.
A Ty im ho ze rovno zaklincujes, ze najkratsi... Neviem, ale asi
vyvoju a postupom vyvoja elektroniky nerozumiem a mozem sa velmi
mylit. Ale takto nejako som sa to naucil svojim samostudiom.

A.

Dobrý den všem,

Existují hotové drátky do kontaktního pole v sadách s různými délkami,
zejména pak krátkými, třeba i na spojení sousedních dírek?

Všechno co jsem kdy viděl, bylo vždycky jedna délka a rovnou hrozně
dlouhá. Jenže tak dlouhý používám velmi málo a při použití místo
krátkých obvod znepřehledňují a zanášejí parazitní jevy.

Díky,
PH