Re: Drátky různých délek

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Listopad 14 01:41:33 CET 2021

Vezme se několikametrový zbytek kabelu.
Z UTP kabelu se podélně odřízne izolace. Kabel se protahuje ve žlábku,
kolmo na něho se drží ulamovák.
Odizolovaný svazek se chytne do sklíčidla akuvrtačky, druhý konec do
svěráku a natáhne se.
Vrtačkou se točí tak dlouho, až se svazek rozpadne samovolně na
jednotlivé páry.
Pak se vždy chytne do vrtačky jeden pár a opět se točí tak dlouho, až
vzniknou 2 paralelní dráty.
Ty se přetáhnou přes hranu stolu a je z nich parádních 8 naprosto
rovných drátů bez jakéhokoli pnutí.

PL