RE: Drátky různých délek

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Listopad 13 23:48:18 CET 2021

No já léta používám dráty ze starých telefonních kabelů, z UTP jsou moc klikatý:-)

Ale dnes mě napadlo, jestli se nedělají krátké hotové.
Jestli se dělají od 8, tak to je mi na…

PH

Od: Petr Labaj
Dělají se v různých délkách. Od cca 8cm do cca 30cm.
Nebo pak všehochuť u těch kulatých, co tady postoval pan Fučík.

Na krátké spoje na kontaktním poli používám dráty z drátového UTP kabelu.
Pokud chci krátké pin-kabely s dutinkami, tak střihnu uprostřed nějaký
delší a na druhou stranu nakrimpuju dutinky.
Dutinky jsou z Číny prakticky zadarmo.