[OT] jakou internetovou TV

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 13 16:01:55 CET 2021

Volný výběr pár kanálů z celé nabídky ale myslím nenabízí snad nikdo, ne?
Aspoň ty, co jsem prošel, tak ne.
Moc by se mi líbil balík jen s Discovery+jeho odnože, National
Geografic+jeho odnože, Spectrum a History Channel.
Nějaké ty ČT a Novy nepotřebuju, ty si pochytám na kus drátu. Ale ty
dokumentární nikde ne.
Kdybyste o takové možnosti věděli (klidně i méně oficiálně), tak to by
byla paráda.

Díky.
PL