[OT] jakou internetovou TV

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Sobota Listopad 13 05:32:47 CET 2021

technická: Dráty jsou CETINu, O2 žádné dráty (už dávno) nevlastní. Teda mimo
ty ve svém datacentru :-)

U IPTV poskytovatelů bývala před lety v oblibě platforma NANGU, proto to
může být podobné. Nicméně pak se ukázalo, že to není úplně idální a každý si
to začal dělat trochu po svém.

Používám a jsem spokojen s KUKI, ale teď po akvizici NEJ se trochu děsím co
nastane.

Dobrá volba může být i Nordic TV https://nordictelecom.cz/televize/

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/