Re: Olejový radiátor

HUDA hudaklan na volny.cz
Čtvrtek Listopad 11 20:07:40 CET 2021

Jestli je tam tlaková pojistka, to nevím. Nic jsem tam nenašel.
Možná bude ve šroubení kde je termostat. Je tam taková dírka.
Nezkoumal jsem ji.
Jinak je tam tepelná nevratná pojistka (nevím na kolik stupňů).
A potom nastavitelný termostat do 100 stupňů.
Radiátor mám zatím v garáži.

Děkuji všem.
HUDA