Re: Olejový radiátor

Čtvrtek Listopad 11 14:26:42 CET 2021

Jsem si takový malý olejový radiátor (SENCOR SOH 2107BK) koupil v Globusu,
má to nastavitelný termostat (kolečkem), vratnou tepelnou pojistku na 100
stupňů a nevratnou na 140 stupňů. Ta první pojistka tam podle mě vypíná
docela často... ne, nepletu si to s termostatem. Ale jsou to vlastně tři
tepelné spínače v sérii, to by se všechny musely zaseknout v sepnuté
poloze, aby to topilo furt pryč až do uvaření oleje.

P.K.