Re: OT Co máte pořád s těma Mikrotikama? :-)

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Listopad 10 14:59:24 CET 2021

On 10.11.2021 14:54, Zdeněk Aster wrote:
> No není skoro nic co by nešlo nastavit od firewallu VPN a různé blbosti,
> ale taky to má tu nevýhodu jak to umí "všechno", tak lze vše udělat
> deseti způsoby
> a ne vše je ideální a vznikají různé problémy a to je jen o
> zkušenostech většinou,
> tak proto to všichni řeší...
>
> Jasně pro někoho domů kdo nic nechce je běžný routřík úplně ideální

Treba ja ho koupil z jednoho urcityho duvodu a zbytek jsem nastavil
'defaultne', coz ma pak za vlastnost, ze napr. na svoji vlastni venkovni
adresu (WAN) se pres ten Mikrotik zevnitr neumim dostat ;-) Coz zrovna
vetsina levnych jednoduchych dela nejak 'sama'.
Takze ano, je to kosate a da se tam snadno zabloudit.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>