Re: OT Co máte pořád s těma Mikrotikama? :-)

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Středa Listopad 10 14:54:53 CET 2021

No není skoro nic co by nešlo nastavit od firewallu VPN a různé blbosti,
ale taky to má tu nevýhodu jak to umí "všechno", tak lze vše udělat
deseti způsoby
a ne vše je ideální a vznikají různé problémy a to je jen o zkušenostech
většinou,
tak proto to všichni řeší...

Jasně pro někoho domů kdo nic nechce je běžný routřík úplně ideální

Zdeněk Aster