Vyřešeno! Re: zamrzání mikrotiku

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 10 14:22:38 CET 2021

Tak s   v6.44.2  ( měl jsem ji staženou v PC )   to jede bez problému, ani
VPNka to nerozhází, latence mezi porty jsou stabilní. Další FW už nebudu
zkoušet, už jsem s tím strávil spoustu času. Příště okolo Mikrotiku
proběhnu a co nejrychleji pryč.
Kluci z Lotyšskya by si v těch FW měli udělat pořádek.

st 10. 11. 2021 v 13:59 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>