OT: Mikrotik za Sophosem a VPN

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Listopad 9 17:16:57 CET 2021

Zkuste prosím namalovat nějakou skicu a do ní připsat adresy jak jsou
přidělené. (pokud to nechcete do konfery, tak třeba přímo mě soukromě)

Podle tohoto popisu se nedá moc vymyslet.

Nerozumím výrazu "VPN končí na WAN portu Mikrotiku". Jak je to myšleno?
VPN server dělá ten Sophos a nebo až ten mikrotik uvnitř?

Mikrotik je směrem k Sophosu připojen přes WAN port a dělá router do
VLNAy pro stroje?

Pokud je VPN zakončena na Sophosu - nechybí na něm routa do VLAN pro
stroje vedoucí přes Mikrotik?

Petr