Re: Měření výšky hladiny vody

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 9 17:06:27 CET 2021

Aha, tak to jsem si to představoval blbě.
Myslel jsem, že trubka je dole otevřená. Středem že vede drát jako druhá
elektroda, a měří se kapacita vnitřního povrchu té trubky proti tomu drátu.
Takže kde teď máte druhý pól toho kondenzátoru? Ten je tvořen zemí (tedy
doslova zemí, když to máte zakopané)?

PL