ADMIN STOP: [OT] D+1 statistiky

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Úterý Listopad 9 10:28:41 CET 2021

Téma je sice označeno jako OT, ale i OT má své hranice. Bylo o tom už napovídáno dost, takže diskuzi tímto okamžitě ZASTAVUJI – všechna vlákna o poště a dopravcích.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of V P
Sent: Monday, November 8, 2021 9:22 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: [OT] D+1 statistiky

Rozhodnuti CTU :
Ekonomické zásilky (dodávané v jiném režimu než následující pracovní den – D+1) jsou součástí univerzální služby i v mnoha členských státech Evropské unie vedle prioritních zásilek. Podle poštovních podmínek musí být prioritní poštovní zásilky na adresní straně označeny výraznou poznámkou „D+1“. Oprávněnost takového požadavku Úřad (CTU) přešetřoval v rámci správního řízení, které bylo pravomocně ukončeno v roce 2021. Odrazem vydaného rozhodnutí je změna poštovních podmínek od 1. června 2021.

=>
Uprava postovnich podminek :
. Odesílatel může zvolit, zda bude služba Obyčejná zásilka ve variantě obyčejné psaní poskytnuta prioritně nebo ekonomicky. Pokud odesílatel požaduje, aby byla služba poskytnuta prioritně, uvede tuto skutečnost při podání na pověřené poště, případně označí zásilku poštovní známkou příslušné hodnoty, podnikem stanovenou nálepkou, poznámkou D+1 nebo jiným s podnikem sjednaným způsobem

=>
Nalepenim znamky v prislusne hodnote je dostatecnym signalem pro to ze zasilka ma jit v prioritnim rezimu.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------