Mikrotik - kompatibilita SFP

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 8 11:36:14 CET 2021

Podle mě tam funguje v podstatě všechno co bude mechanicky kompatibilní Já
jsem nedávno zkoušel nějaké Cisco moduly a bez problémů. Otázka je, zda
management Mikrotiku dokáže číst interní informace z SFP modulů, mám na
mysli provozní věci jako výkony, teplotu, napájení atd. To jsem netestoval,
byť mnou použité SFP byly  typu sm-d, tedy s měřením.