Re: LiIon akumulátory

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Listopad 8 04:16:37 CET 2021

Dík za odpověď,
kluk má novou koloběžku, tak řeším jak s baterkou, případně i kdy ji
ručně vybalancovat.
Při použití těch LiIonek v dronu, o kolik jsou těžší?
Pro domácí výrobu to asi chce pořídit si bodovačku, (z MOTu) a
dohlédnout na vyrovnané odpory přívodů u paraelního řazení článků.
Teď už začíná být chladno, řešíte u toho dronu nějak studenou baterku?
Lubor