Re: LiIon akumulátory

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Listopad 7 19:29:17 CET 2021

Určitě jim nabití nevadí, alespoň ne v takové míře, jako Li-Pol. Vyzkoušeno.
  Já sám používám i v modelech kde byly původně Li-Pol  články Li-On 18650.
Mám 30A články LGDAHB41865, které sice mají jen 1,5Ah,
ale čtyřčlánek pěkně hýbe s FPV250 a narozdíl od Li-pol přežije mnohem déle
než rok. Hlavně mu nevadí dlouhodobější skladování. Na jedné sadě mám již
60 nabití/vybití...

https://www.youtube.com/watch?v=o1Nc6yHsx7w

U Li-Pol bohužel mám několik sad, které se nafoukly i při vybití na 3,5V/
článek a "profi" články, kde na baterii je logika, která sadu  takto
vybije...  Je to někdy loterie a asi je problém i změny teploty.