Re: Nástroj na unavený disk

Jindroush jindroush na seznam.cz
Neděle Listopad 7 10:57:21 CET 2021

Tohle prohlaseni jsem nepochopil? Normalni HDD maji porad ruzne pocty
ploten, proc by nemely mit? Soucasny limit je 2TB na plotnu se SMR.
https://rml527.blogspot.com/

Samozrejme, ze disk, ktery jevi jakekoli znamky unavy, patri hned vyhodit.

Ilustrace: Ted mi umrela 1TB Barracuda, ale debilne tichym zpusobem -
nevi nekdo, jak rict windows, ze jakekoli eventy s 'disk' mi ma
notifikovat okamzite? Stosujou si to do event logu, ale tam v ty halde
hnoje se to ztrati.
Brucim proto, ze tam byly image disku pro virtualky, chyba byla presne
uprostred a hlavne - zalohovaci program to taky v pohode odzalohoval.
Jeste, ze mam inkrementalni zalohy dny dozadu, takze jsem mohl vytahnout
nejakou predchozi verzi, abych to nemusel delat cele znovu. Je to ale
dost problem, kdyz dochazi k takovemuto bit-rotu a clovek se to nedozvi
a jeste to zazalohuje.

J.