Re: Nástroj na unavený disk

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Listopad 6 20:54:11 CET 2021

To dnes moc nedává smysl ne?
V dobách, o kterých mluvíš, se poloha sektorů v čase neměnila. Dneska se
probudí nějaká relokace, nebo přeskládání šindelů na střeše a to o čem
si operační systém myslel že je sektor 8 je ve skutečnosti sektor 21.

Musel by jsi o tom přesvědčit firmware disku a jeho relokační tabulky a
to se mu moc chtít nebude.

Jinak moje zkušenosti - pokud disk začne takto zlobit, je na čase si
přečíst stav S.M.A.R.T. tabulek, kolik proběhlo relokací kvůli chybám a
zvážit nákup nového disku.