Re: Pošta má zas novej trik

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Sobota Listopad 6 11:56:07 CET 2021

Upřimně já mám zkušenost, že jsem jednou viděl pošťáka jak vyhazuje
bordel z okýnka auta jen tak na ulici, igelitový pytlík,
přiznám se, že mě to dost dožralo, stojí u kde jakého baráku kde je
popelnice a ten dobytek vyhazuje odpatky z okna.
Tak jsem jen tak napsal stížnost.
Nevím za jak dlouho mi volal nějaký maník, že samozřejmě řidič veděl
přesně kde to udělal a dostal kartáč, byl fakt rozumnej,
tak jsem se mu omlouval, že musí, řešit takovou blbost kvůli mě a on mi
řikal, že to je v pohodě, že má nějaký děsivý počet
stížností denně na stole (vařil bych teď z vody, ale to číslo bylo fakt
strašný) a že tohle je prostě jasný a umí to vyřešit hned....
To jen, že to asi fakt není jednoduchý, tím poštu neomlouvám, taky bych
ji občas spíš velmi často uškrtil, ale dost je
to i o lidech......

Zdeněk Aster