Re: Pošta má zas novej trik

Martin Hanek martin na hanek.net
Sobota Listopad 6 10:22:49 CET 2021

Ja jsem nedavno podaval stiznost na info na cpost.cz. Sice to pry neni mail
urceny na stiznosti, ale za 35 dni mi prisla odpoved.
Slo o to, ze jsem posilal balik panovi, invalidovi, co je stale doma a v
trackingu jsem nahodou objevil "Uložení zásilky - sjednaná výhrada odnášky."
Pan o tom nevedel, nikdo u nej nebyl, listek nemel. A opravdu uznali
chybu a resili to nejak miste s lidmi co za to odpovidaji.

Martin Hanek