Programovy zapis do flash - ATmega

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Listopad 5 14:11:09 CET 2021

Prekazku vidim v tom, ze to nedelam sam pro sebe...jsem omezeny tim co
uz je zabehle a co je nejak zprocesovane. Nemuzu delat nejakou revoluci
a navic u zarizeni, ktere je/bude v podstate jen v doplnkovem programu
portfolia.
Mozna, ze si to vyzkousim a uvidime...mam v zaloze jeste i jina
aplikacni reseni jak se s tim vytocit.

RV