Programovy zapis do flash - ATmega

Pátek Listopad 5 13:26:06 CET 2021

Nejak nechapu, kde vidite prekazku? BOOT oblast flash se jenom nastavi
programatorem jako vybrana velikost od konce myslim a kodu je jedno, kde
ve flash bezi, pokud si to dobre pamatuju, nekolikrat jsem BL pro megy
delal...
Pokud nemuzete ovlivnit kod BL, tak to chapu. Jinak tam staci doplnit
par instrukci pro ty zapisove operace.