RPi pico programovani c

Čtvrtek Listopad 4 17:45:49 CET 2021

Funguje to hezky, ale resim takovou zasadni otazku...
Jsou knihovni funkce a SDK thread safe v zakladu - at uz s pouzitim 2
jader nativne nebo s FreeRTOS?
Podle funkce mi pripada, ze ano ale nenasel jsem zadne informace. Mam na
mysli treba malloc a funkce, ktere ho pouzivaji (asi i printf atd.)
Vypada to, ze treba printf vypisuje komplet text bez preruseni druhym
jadrem nebo prepnutim kontextu, asi synchronne, kdyz dam treba vypis ve
2 vlaknech po 1ms tak to nestiha a druhe vlakno se vubec nedostane ke
slovu kdyz ma nizsi prioritu (normalne jo, protoze na 2 jadrech lze
povolit soubeh ruznych priorit)