RPi pico programovani c

Úterý Listopad 2 19:40:20 CET 2021

Je to velmi zajimavy procesor, podpora FreeRTOS v SMP provedeni je asi
zatim experimentalni ale zda se celkem funkcni.
No asi to nedava uplne smysl, obe jadra lze mit asi pod kontrolou i bez
RTOS, ted treba na to resim implementaci GRBL rizeni, na jednom jadru
pobezi preruseni od casovace a realizace krokovani, na druhem priprava.
Vse se to vejde do RAM tak to bude myslim dosahovat zajimavych
maximalnich frekvenci.
RAM je organizovana docela sikovne, asi to muze pri chytrem rozmisteni
kodu bezet dost paralelne bez blokovani.
Ale to vyvojove prostredi, to je hardcore - aspon na windows, instalace
MS VS developer tools nebo jak se to jmenuje asi 6GB a tan zbytek už
celkem jde. CMake jsem zatím úplně nepochopil ale intuitivně podle vzoru
to preklada a necham si hlubší studium na dlouhe vánoční večery ;-)