Nefunkcni STLink po aktualizaci

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Listopad 3 17:13:07 CET 2021

Já bych teda spíš hledal odlišnosti HW než hledat nějaký "tak akorát"
starý firmware (když to s čínským klonem funguje).
ST-link je v podstatě jenom holý procesor s napěťovým děličem na jednom
pinu. Takže tady není moc prostoru pro velké odlišnosti.
Já jsem jako ST-link používal třeba i destičky BluePill.

PL