RE: Celní odbavení čínského balíčku

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Listopad 3 10:25:55 CET 2021

Tak to mě naopak přišla nějaká LiIonka, kterou jsem objednal, velmi rychle (kolem 20 dní), úhledně zabalená v krabičce a bez jakéhokoliv celního opruzu.

Na ten elektroměr jsem zkusil vyplnit ten eCep, tak uvidíme, jak to zafunguje. Dám potom vědět.

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Wednesday, November 3, 2021 10:21 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Celní odbavení čínského balíčku

Jinak takove ty "cetky" za pár $ chodí celkem dobře cca 14dni až 3 týdny. Někdy to taky trvá měsíc... Ale na konec to vždy dojde. O bateriich tedy vím, že chodí dlouho... Asi jste měl smůlu napoprvé. Jsem zvědavý zda dorazí magnety. Ty jsem objednával několikrát v průběhu let a a dorazil snad jenom jeden balíček. Asi se vždy přicucnou ke kontejneru :-).

Dne st 3. 11. 2021 10:15 uživatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com<mailto:michal.grunt na gmail.com>> napsal:
Já čekám na baterie už taky 3 měsíce. Celkem 4 baterie ve 4 samostatnych zasilkach. Dorazila zatím jedna, která byla objednaná nejpozději a trvalo jí to "jenom" měsíc. Kde je zbytek nevím...

Dne st 3. 11. 2021 9:39 uživatel Václav Ovsík <vaclav.ovsik na gmail.com<mailto:vaclav.ovsik na gmail.com>> napsal:
On Wed, Nov 03, 2021 at 07:17:28AM +0100, Admin HWnews wrote:
> A proc to lezi na celnici...jestli to slo z Alika a prodejce odvadi DPH tak
> by celnice mela byt jen uredni formalita bez interakce s prijemcem.

Já jsem například koupil nějaký RGB pásek 28.7. a doteď nedorazil.
Leží někde v nějakém skladu pošty za celnicí dle trackingu od 13.8. :-/

https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=CZ000008363409&spm=a3708.7860688.0.d01

DPH bylo uhrazeno. Už nepočítám, že přijde.
Takže jsem si dal zatím stop s objednáváním na Alíku. Tohle byla
testovací objednávka (kravina za $3) jak to teď funguje a bohužel.
Bordel. :-/
--
Zito